لباس باشگاهی لباس باشگاهی .

لباس باشگاهی

درمان پیش فعالی بدون دارو

اختلال کمبود توجه (ADD) که به آن اختلال نقص توجه و بیش فعالی (ADHD) نیز گفته می شود، یک بحران سلامت ملی است که همچنان در حال رشد است. اگرچه بیش فعالی امروزه بیشتر از همیشه تشخیص داده می شود، اما این بیماری یکی از مواردی هست که کنترل و درمان آن کار بسیار سخت و پیچیده ای است.

برای اکثر خانواده ها، این به معنای آغاز یک سفر طولانی در دنیای داروهاست. داروها بهترین درمان برای بیش فعالی یا ADHD هستند و برای 80 درصد از کودکان مبتلا به این اختلال موثر هستند. اما بسیاری از والدین نگران عوارض جانبی این داروها هستند و می‌خواهند قبل از اینکه فرزند خود را تحت درمان با دارو قرار دهند، گزینه‌ های درمان بیش فعالی بدون دارو را نیز آزمایش کنند.

طبق گفته روانشناسان کودک، اکثریت قریب به اتفاق کودکان به یک یا چند داروی تایید شده برای ADHD پاسخ مثبت می دهند. اما این موضوع  به این معنی نیست که می توانید به سادگی یک داروی موثر برای درمان بیش فعالی یا ADHD پیدا کنید. زیرا بسیاری از این کودکان، علاوه بر ADHD، مشکلات دیگری نیز دارند که ممکن است نیاز به رسیدگی داشته باشد.

بنابراین اگر به دنبال یافتن راهی برای درمان بیش فعالی بدون دارو هستید حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا نکات کاربردی و خیلی خوبی را در این زمینه یاد بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۳:۰۴ توسط:یسثب موضوع: نظرات (0)