لباس باشگاهي لباس باشگاهي .

لباس باشگاهي

درمان بيش فعالي كودكان با نوروفيدبك

چرا درمان بيش فعالي كودكان با نوروفيدبك اس لورتا بهترين روش است ؟
در درمان بيش فعالي كودكان با نوروفيدبك از هيچ دارويي استفاده نميشود كه در نتيجه عوارضي را نيز براي كودك به همراه نخواهد داشت. علاوه بر اين درمان با نوروفيدبك در واقع روشي است كه باعث ميشود ذهن خودتنظيمي را بياموزد و بدين ترتيب در طي جلسات به مغز آموزش خود تنظيمي داده ميشود و بدين ترتيب هيچ عوارضي را به همراه نخواهد داشت.

دقت كنيد كه نشانه هاي بيش فعالي در دختران و پسران متفاوت است . بيش فعالي در پسران به طور معمول با نشانه هايي همچون اختلال تمركز و رفتارهاي خصمانه همراه است كه موجب ميشود سريعتر توسط والدين به مراكز درماني ارجاع داده شوند.در حالي كه نشانه هاي بيش فعالي در دختران با مشكل تمركز و يادگيري ، صحبت زياد ، تكانشگري كلامي ، خيال پردازي زياد همراه است. عدم توجه به اين نشانه ها و پيگيري نكردن درمان مشكلاتي اعم از افسردگي را در آنان پرورش ميدهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۸:۱۴ توسط:يسثب موضوع: نظرات (0)

درمان اختلال يادگيري

درمان اختلال يادگيري آسان است با ما همراه باشيد.بسيارند كودكاني كه ظاهري طبيعي دارند، رشد جسمي، قد و وزنشان حاكي از بهنجار بودن آنان است.

هوش كم و بيش عادي دارند، به خوبي حرف مي زنند و مانند ساير كودكان بازي مي كنند.

مثل همسالان خود با سايرين ارتباط برقرار مي كنند، در خانه نيز خود ياري هاي لازم را دارند و كارهايي را كه والدين به آنها مي سپارند، به خوبي انجام مي دهند.

و از رفتار و اخلاق عادي برخوردارند، ليكن زماني كه به مدرسه ميروند و مي خواهند خواندن و نوشتن و حساب ياد بگيرند دچار مشكالت جدي ميشوند.

اين كودكان به تدريج درمي يابند كه ساير كودكان از نظر وضع درسي بهتر از آنها هستند و احساس حقارت را تجربه مي كنند و كم كم بيزاري از درس و مدرسه در آنها به وجود مي آيد.

اين كودكان دچار اختلالات يادگيري هستند كه در ادامه اين مقاله در مورد درمان اختلال يادگيري براي شما خواهيم گفت

اختلال در يادگيري چيست؟
اختلال يادگيري يك مشكل در پردازش اطلاعات مي باشد كه باعث مي شود فرد از يادگرفتن مهارت و استفاده از آن دچار مشكل شود. اختلالات يادگيري عموماً بر افراد با هوش متوسط ​​يا بالاتر تأثير مي گذارد. در نتيجه، اين اختلال به صورت شكافي بين مهارت هاي مورد انتظار بر اساس سن و هوش و عملكرد تحصيلي ظاهر مي شود.

رايج ترين اختلالت يادگيري در كودكان بر خواندن، نوشتن، رياضي و مهارت هاي غيركلامي تاثير مي گذارد.

خواندن
اختلالات يادگيري در خواندن معمولاً بر اساس مشكل در درك يك كلمه گفتاري به عنوان تركيبي از صداهاي متمايز است. اين مي تواند درك اينكه چگونه يك حرف يا حروف يك صدا را نشان مي دهد و چگونه تركيب حروف يك كلمه را تشكيل مي دهد ، دشوار كند. پس بهتر است در صورت مشاهده هركدام از علائم زير براي درمان اختلال يادگيري در كودكان اقدام كنيد.

كودكاني كه در خواندن دچار اختلال هستند با مشكلات زير مواجه مي شوند:

ناتواني در يادگيري و يادآوري كلماتي كه ديده اند.
آينه نويسي دارند يعني بعضي حروف كلمات را برعكس از آخر به اول مي نويسند. مثلاً كلمه (سارا) را (راسا) مي نويسند.
در هجي كردن كلمات مشكل دارند.
اشكال در سازماندهي مواد و مطالب نوشتاري
اشكال در يافتن كلمات صحيح براي برقراري ارتباط گفتاري يا نوشتاري
قاطي كردن حروف كلمات، معكوس خواندن حروف و كلمات.
ضعف توانايي در خواندن كلمات، ضعف در حافظه ديداري جهت ارتباط علائم زياني
اشكال در تخيل و تجسم كلمات، اشكال در ذخيره سازي و بازيابي اسامي حروف نوشته شده.
از خواندن لذت نمي برند.
اشكا لات در نوشتن ديكته، اشكال در اعمال آنچه نسبت به موقعيت هاي اجتماعي يا يادگيري خوانده شده است.
خط ناخوانا، پريشاني در استفاده از حروف و جايگزيني حروف همخوان مانند همپازي به جا همبازي .
نسنجيدگي و بيقراري در استفاده از دست.
خواندن با سرعت معمولي
درك آنچه مي خوانند
به ياد آوردن دقيق آنچه كه خوانده اند
استنتاج بر اساس خواندن آنها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۵:۰۶ توسط:يسثب موضوع: نظرات (0)

درمان پيش فعالي بدون دارو

اختلال كمبود توجه (ADD) كه به آن اختلال نقص توجه و بيش فعالي (ADHD) نيز گفته مي شود، يك بحران سلامت ملي است كه همچنان در حال رشد است. اگرچه بيش فعالي امروزه بيشتر از هميشه تشخيص داده مي شود، اما اين بيماري يكي از مواردي هست كه كنترل و درمان آن كار بسيار سخت و پيچيده اي است.

براي اكثر خانواده ها، اين به معناي آغاز يك سفر طولاني در دنياي داروهاست. داروها بهترين درمان براي بيش فعالي يا ADHD هستند و براي 80 درصد از كودكان مبتلا به اين اختلال موثر هستند. اما بسياري از والدين نگران عوارض جانبي اين داروها هستند و مي‌خواهند قبل از اينكه فرزند خود را تحت درمان با دارو قرار دهند، گزينه‌ هاي درمان بيش فعالي بدون دارو را نيز آزمايش كنند.

طبق گفته روانشناسان كودك، اكثريت قريب به اتفاق كودكان به يك يا چند داروي تاييد شده براي ADHD پاسخ مثبت مي دهند. اما اين موضوع  به اين معني نيست كه مي توانيد به سادگي يك داروي موثر براي درمان بيش فعالي يا ADHD پيدا كنيد. زيرا بسياري از اين كودكان، علاوه بر ADHD، مشكلات ديگري نيز دارند كه ممكن است نياز به رسيدگي داشته باشد.

بنابراين اگر به دنبال يافتن راهي براي درمان بيش فعالي بدون دارو هستيد حتما در ادامه اين بخش با ما همراه بمانيد تا نكات كاربردي و خيلي خوبي را در اين زمينه ياد بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۳:۰۴ توسط:يسثب موضوع: نظرات (0)

مشاور فروش چه كسي است؟

وقتي در مورد مشاور فروش صحبت مي شود، بيشتر مردم تصور مي كنند كساني كه با فهرستي از شماره تلفن ها تماس مي گيرند و با مشتريان احتمالي صحبت مي كنند و معامله را مي بندند، مشاور فروش هستند. آيا واقعا اينها مشاور فروش هستند، ما در اين مقاله براي شما خواهيم گفت كه مشاور فروش چه كسي است، چه كارهايي انجام مي دهد و چگونه مي توان يك مشاور فروش شد؟

مشاور فروش كيست؟
مشاور فروش فروشنده اي است كه از يك رويكرد براي فروش و تبليغ محصولات و خدمات خود استفاده مي كند. در واقع ارائه اطلاعات در مورد محصولات و خدمات به مشتريان احتمالي است، اما چگونگي ارائه اطلاعات يك مشاور فروش را از يك فروشنده معمولي متمايز مي كند.

اصولا كارفرماياني كه محصولات و خدمات پيچيده يا سفارشي دارند، ترجيح مي دهند يك مشاور فروش حرفه اي را با توانمندي هاي بالا استخدام كنند. مشاوران فروش معمولا به طور تمام وقت كار مي كنند، گاهي ممكن است به صورت قراردادي براي يك شركت مشغول به كار شوند. حقوق و دستمزد مشاوران فروش بستگي به سطح تحصيلات، گواهينامه ها، مهارت ها و تجربه هاي يك فرد دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۱:۱۶ توسط:يسثب موضوع: نظرات (0)

24 ايده كسب و كار اينترنتي پولساز در سال 2023

گمان كنيد‌ اين توانايي را داشتيد كه تنها با راه اندازي يك كسب و كار در اينترنت حتي بدون نياز به حركت به محل‌ كارتان و يا از بامداد تا شب كار‌ كردن‌ براي‌ افراد ديگر به مقدار پنج عضو يك اداره يا سازمان درآمد‌ داشته باشيد در اين حال چقدر زندگي شما لذت بخش تر مي شود ؟ چنانچه مي توانستيد كم بود‌ن درآمد‌ و  داشتن حسرت مداوم براي خواسته هايتان را با كسب ثروت از اينترنت و بدون‌ احتياج به داشتن دارايي زيادي براي‌ هميشه‌ يك كسب و كار سودمند داشته باشيد چقدر خوشحال تر بوديد ؟ ايده كسب و كار اينترنتي پولساز در سال 2023 را برايتان در اين مقاله آورده ايم.

كسب درآمد‌ آنلاين بي تعلق به حضور‌ فيزيكي در مكان كسب و كار و نيز عدم احتياج به دارايي بسيار و خصوصيت درآمدزايي عالي در زمان محدود به شدت‌ براي‌ صاحبان كسب و كار‌ دلنشين خواهد شد . چندي است كه سيل بزرگي از راه اندازي كسب و كار اينترنتي‌ به راه‌ افتاده‌ كه به منظور قرارگيري در اين كاروان بايستي هر چه سريع تر دست به كار‌ شويم و انواع ايده كسب و كار اينترنتي را بررسي كنيم تا به نتيجه برسيم.

چنانچه شما هم آمدن به اين موقعيت را آرزو و دست نيافتني مي دانيد بايد بگويم كه در اشتباهيد ولي جاي‌ كاملاً‌ درستي‌ آمده ايد و مسافت شما تا واردشدن به آرمان هاي تان تنها مطالعه و به آخر رساندن‌ اين مقاله خواهد بود . در ادامه به برسي انواع ايده كسب و كار اينترنتي در اين مقاله خواهيم پرداخت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۹:۲۷ توسط:يسثب موضوع: نظرات (0)

20 ايده براي كسب درآمد در دوران دانشجويي

يكي از سخت ترين دوران كه فشار مالي زيادي را تحمل مي كنيم، دوران دانشجويي است. در واقع اين دوران خروج از مرحله وابستگي مالي به مرحله استقلال مالي است و خيلي از ما دغدغه هاي كاري و مالي زيادي را تجربه مي كنيم. بسياري از دانشجويان در طول دوران تحصيل به دنبال شغلي هستند كه به درس آنها لطمه اي وارد نكند و بتوانند در كلاسها هم حضور داشته باشند. در اين مقاله براي شما ايده هاي كسب و كار دانشجويي را آورده ايم.

راه اندازي كسب و كار خودتان يك راه عالي براي كسب درآمد است زيرا دغدغه ساعت كاري و عدم حضور در كلاسهاي دانشگاه را نداريد، اما يافتن يك ايده هم بسيار مشكل است.

در اين مقاله براي شما از 20 ايده راه اندازي كسب و كار در دوران دانشجويي گفته ايم، با ما همراه باشيد.

قبل از اينكه از ايده هاي كسب و كار دانشجويي برايتان بگوييم بهتر است چند نكته را بدانيد و به آن توجه كنيد:

فراموش نكنيد كه نيازهاي مردم را بررسي كنيد.
چيزي را تهيه كنيد كه زدگي را آسانتر، بهتر، امن تر، منصفانه تر و يا ارزان تر كند.
حواستان به استعداد و توانايي هايي كه داريد باشد.
آينده را در نظر بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۷:۳۴ توسط:يسثب موضوع: نظرات (0)

11 سوال كه بايد در زمان استخدام مشاور كسب و كار پرسيد.

دلايل بسيار زيادي براي استخدام مشاور كسب و كار وجود دارد و اين نياز مختص شركت هاي بزرگ نيست، كسب و كارهاي كوچك هم نياز به يك مشاور براي كسب و كار دارند.

مشاوران كسب و كار به عنوان مشاوران حرفه اي براي كمك به شركت ها صاحبان كسب و كار در دستيابي به اهداف خود در يك حوزه خاص از تجارت مانند مشاور فروش، فناوري اطلاعات، امور مالي، بازاريابي، منابع انساني، مهندسي و امنيت عمل مي كنند.

درست است كه استخدام مشاور كسب و كار هزينه زيادي دارد، ولي نتايج سودمندي براي شما خواهد داشت. يك مشاور كسب و كار مي تواند خدمات زير را براي شما ارائه دهد:

راهنمايي و كمك در يك بازار خاص
ارائه مشاوره تخصصي
آموزش به كاركنان
ارزيابي مشكلات و ارائه راه حل
اجراي يك طرح تجاري كه قابل اجرا است
حمايت و رهبري كاركنان شركت
شبكه سازي مشتريان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۳:۳۸ توسط:يسثب موضوع: نظرات (0)

پيراهن اول آرژانتين (پليري)

اين پيراهن اول آرژانتين (پليري) مي باشد.

آرژانتين با نام رسمي جمهوري آرژانتين كشوري است در آمريكاي جنوبي. پايتخت آن بوئنوس آيرس است.

تيم فوتبال آرژانتين ، تيم ملي است كه به نمايندگي كشور آرژانتين به ميدان مي رود.

اين تيم سه بار به قهرماني جام جهاني رسيده است.

در سال 2022 تيم ملي آرژانتين در جام جهاني مقابل فرانسه بازي نفس گيري داشت كه در نهايت آرژانتين به قهرماني رسيد.

ليونل مسي ركورددار تعداد بازي (۱۷۱ بازي) و همچنين تعداد گل (۹۸ گل) براي اين تيم است و همچنين در جام جهاني 2022 بازي درخشاني داشت و عنوان قهرماني را بدست آورد . سرمربي فعلي اين تيم ليونل اسكالوني مي‌ باشد.

در سال ۲۰۰۰، ديگو مارادونا ستاره سال‌هاي نه چندان دور آرژانتين در راي‌گيري اينترنتي فيفا جهت انتخاب بهترين بازيكن فوتبال قرن بيستم بيشترين راي را بدست آورد و به عنوان بهترين بازيكن قرن بيستم توسط طرفداران فوتبال جهان شناخته شد.

لباس اول (ميزبان) آرژانتين تشكيل شده‌است از پيراهن سفيد با خطوط عمودي آبي، شورت سياه و جوراب سفيد. همچنين لباس دوم اين تيم معمولاً متشكل است از پيراهن آبي تيره، شورت سفيد و جوراب آبي تيره.

پيراهن اول آرژانتين (پليري) ، رنگ و طرح آن برگرفته از پرچم كشور آرژانتين مي باشد . نوار مشكي كوچكي پايين آستين اين پيراهن طراحي شده است.

پيراهن اول آرژانتين و كيت باشگاهي آرژانتين از جنس هواداري در همه سايز در سايت اسپرت اسكولار موجود مي باشد.

توليد كننده پيراهن اول آرژانتين در اين فصل برند آديداس مي باشد.

همچنين لوگوهاي باشگاه و اسپانسرها جنس ژلاتين مي باشد . اين پيراهن توليد كشور تايلند مي باشد.
پيراهن اول باشگاهي آرژانتين مناسب همه ي سنين و مورد استفاده براي ورزش ، مدرسه ، فوتبال ، جمع هاي دوستانه و … مي باشد همچنين ضد حساسيت در برابر تعريق است و باعث ايجاد جلوگيري از بوي بد بدن  مي شود.

مي توانيد لباس باشگاهي تيم هاي ديگر را در سايت اسپرت اسكولار مشاهده نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۴:۰۴ توسط:يسثب موضوع: نظرات (0)